miercuri, 15 iulie 2015

Miercurea fara cuvinte - Un caffe frappe? :)




mai multe si mai frumoase gasiti la CARMEN 

21 de comentarii:

  1. cu cea mai mare placere, multumesc pentru invitatie, la orice ora! dar... daca s-ar putea, pentru mine te rog fara frisca :) Hmmmm... delicioasa! si bineînteles o felie de tort de ciocolata! pupici
    Noapte buna draga mea draga! Happy WW! ☺

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, da! Sărut mâna! Cum să refuzi aşa bunătăţi? Mai ales la vremea asta de vară, când vrem să ne răcorim cât mai des.
    Happy WW, dragă Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. De ce una si nu doua?! :) Inghit in sec si dau o fuga la frigider, dupa prajitura, dar nu asa ca cea din imagine! Mai inghit o data in sec! :)
    Ziua minunata sa iti fie!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  4. Arată delicios cafeaua,mulțumesc!
    O zi minunată și plină de bucurii,scumpo!
    Pupici și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
  5. Aoleu, ce de-a ispite ! Mmm... Tocmai acum, când m-am lăsat de cafea... Mă duc să făuresc ceva dulce cu ciocolată, că mor de poftă !

    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  6. Par toate fooorte gustoase! Ziua a inceput tare frumos!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  7. Oricand, la orice ora, de N ori !!! :D Nu degeaba mi se spune " addicted " ; ca doar mi-e love & coffee addict.
    Te pup!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu nu prea am voie să beau cafea, dar nu știu dacă aș putea rezista tentației. :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  9. Un caffè, frappé, orice...e bine venit, oricând. ...mai ales când momentul il petreci cu oameni dragi....:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu ma rezum doar la tort, se poate, da? Bine, atunci vreau doua felii :))

    RăspundețiȘtergere
  11. O daaa, mai ales cu aromă de mentă, delicios! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Daca e pe alese, sa fie doar prajiturica, cafeaua o punem in tiramisu. :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Aaaahhh, toate sunt buuune! :)))))

    RăspundețiȘtergere
  14. Accept caffe frappe! Arata excelent! :) O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  15. ma bucur ca ati savurat (sau nu) alaturi de mine un caffe frappe, o bautura delicioasa potrivita verii :)

    multumesc pentru comentarii, va astept si saptamana viitoare! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Tu nu bei? Mai bine doo cafele frapele!

    RăspundețiȘtergere