luni, 13 mai 2013

Pink Mondays - P!nk



mai multe gasiti la  karma police

23 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. multumesc,o sapttamana faina iti doresc si eu,te pupacesc:*

      Ștergere
  2. PINK e una dintre artistele mele preferate

    RăspundețiȘtergere
  3. mie chiar imi place Pink! iar piesa asta e tare faina!
    saptamana faina, geamano!
    pop!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. melodia asta imi place si mie foarte mult...
      multam de irare,chiar am nevoie...ziua de azi a fost grea iar saptamana care urmeaza va fi la fel :(

      Ștergere
  4. Din vara anului trecut văd aproape zilnic clipul acesta la TV-urile profilate muzical şi tot mă mir că protagoniştii n-au păţit nimic până acum...Adică tot întregi sunt...Măcar la trup, că la minte...mai vedem...Deh...precum..."Hopa Mitică" odinioară la "Luna Bucureştilor" : cade jos şi se ridică ! :)))
    Melodia îmi place, dar fără ca ei să se..."spargă în figuri"!

    RăspundețiȘtergere
  5. extraordinara melodie
    cu toate ca a trecut un an de la aparitie, e mereu actuala si nu te mai saturi sa o asculti
    enjoy

    RăspundețiȘtergere
  6. O fredonez mereu cand se da la radio...Pink Monday bucuros!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper ca ai avut o zi de luni cu adevarat pink,pup draga Vera!

      Ștergere
  7. Bună scumpo!
    Îmi place cum cântă tipa!
    O săptămână frumoasă și plină
    de împliniri îți doresc!
    Cu mult drag te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Elena,o saptamana frumoasa iti doresc la randul meu,pup!

      Ștergere
  8. E o melodie frumoasa. Iar videoclipul imi place, mai ales cum danseaza cei doi.

    RăspundețiȘtergere
  9. O melodie vibranta! Imi place!
    Seara placuta Pandhora! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti place draga Melly :)
      placuta sa-ti fie si tie seara,multumesc!

      Ștergere
  10. Da, am fost aproape sigura ca nu sa înregistrat comentariul meu, dar nu am putut controla! A facut tare urat netul azi!
    Ce spuneam. era ca o iubesc pe Pink si ca îmi place de ea!
    Pup si seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  11. multumesc...cred ca aveam nevoie de Pink! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Like ;)
    A fost ca o gluma...dar chiar imi place Pink in general si melodia in special :)

    RăspundețiȘtergere
  13. huh Pink , imi plac ultimile piese care le-a scos :)

    RăspundețiȘtergere