luni, 22 aprilie 2013

Apa si foc

"Iubeste cât vrei, dar iubeste mereu",este un indemn care are incarcatura lui de intelepciune si totusi "a ajunge la inima cuiva este o arta; a iesi este o capodopera."
De ce esta atat de greu,de cele mai multe ori,sa ramai?

45 de comentarii:

  1. Pentru ca nu esti invatat sa fi statornic in ceea ce faci, daca tot faci ceva.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da'sufletul, el,
    sufletul,
    unde e? Are loc
    între apă şi foc?

    RăspundețiȘtergere
  3. ...pentru că a rămâne determină dependenţa.
    Nimic din ceea ce e exterior nouă nu ne aparţine pe de-a-ntregul. Şi atunci, ce rost are să rămâi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa ramai fara sa fii dorit e o mare greseala dar daca tot "ai ajuns" la inima cuiva de ce ti-ai dori sa iesi?
      poate doar daca acel "ai ajuns" a fost o joaca,un exercitiu...

      Ștergere
    2. titlul mi-a amintit de un vers din...

      http://www.youtube.com/watch?v=oHVXRtZp26U

      :))

      Ștergere
    3. melodia e perfect asortata postarii mele,multumesc Blue :)
      pe Flavius il iubesc,dar stii asta deja :)

      Ștergere
  4. in cazul acesta, cred ca pentru a ramane e nevoie de doi...nu poate ramane unul, daca celalalt iese.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da...intotdeauna este nevoie de doi,intodeauna...

      Ștergere
    2. uite că a răspuns erys şi pentru mine!
      :)
      E vorba de doi şi rămasul depinde de amândoi. Sunt atâţia de dacă... Dacă nu te primeşte, dacă inima celuilalt te-a primit dar apoi te dă afară, dacă-l înrobeşti cu iubirea ta, dacă ...dacă... Şi atunci, ce rost are?
      Orice ar fi, important e să ieşi gingaş.

      Ștergere
  5. Cu iubirea asta e ca si cu bautura.... ori te tii de ea ori te lasi definitiv! :))))))
    pupici!
    ps. de tine ma tin.... definitiv! :))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca tu te tii,eu nu-ti voi da drumul :)))
      pup si eu draga Minnie!

      Ștergere
  6. Cele doua elemente coexista, por exprima pasiunea si iubirea...

    Da, statornicua exista daca avem incredere unii in altii...

    Saptamana frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc pentru speranta Cartim :)
      o saptamana de top iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  7. Nu stiu raspunsul la intrebare deoarece mi-am dat seama ca eu nu am incercat niciodata sa ajung la inima cuiva. Nici prin cap nu mi-a trecut mie vreodata ca trebuie depus vreun efort, si inca si de natura artistica, pt asa ceva !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici eu nu am incercat dar cu toate astea,am ajuns...

      Ștergere
    2. Eu n-am ajuns. Probabil pt ca nu am talentul artistic necesar mentionat in acest citat ! Plus nu cred ca as fi fost inclinat nici catre vreun efort deosebit !

      Ștergere
    3. Plus acum am inceput sa ma ingrijorez...daca ajung cumva din greseala in inima cuiva care nu trebuie sau intr-un moment cand nu trebuie...si va trebui sa depun efort de nivel de capodopera ca sa ma extrag ! Chiar am incercat sa aflu cine e autorul acestui citat de-a dreptul ingrijorator insa nu am reusit !

      Ștergere
    4. din pacate nici eu nu cunosc autorul,altfel il mentionam...
      te ingrijorezi degeaba...cand se va intampla,se va intampla :))

      Ștergere
  8. Inima are taine pe care nicio ratiune nu le patrunde. – Guy de Maupassant
    Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si poate ca asa este cel mai bine...
      o noapte buna iti doresc si eu,Sorin! :)

      Ștergere
  9. Pentru oamenii se plictisesc şi vor mereu ceva nou şi diferit

    RăspundețiȘtergere
  10. Iubirea e esența vieții. Nu cred că am stat o clipă fără să iubesc! O zi cu iubire, dragă Pandhoraa! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici eu...
      iubirea sa-ti fie mereu alaturi draga Mirela! :)

      Ștergere
  11. ...oamenii sunt călători, rătăcind uneori , pierzători de suflări...de comori!

    RăspundețiȘtergere
  12. Iubirile cate trec "testul apei si al focului" sunt cele statornice.

    Minunata postarea ta de astazi! Cateva cuvinte... dar cu multa greutaze!
    Si fotografia este superba!

    Te pup. Sa ai o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ooo...cat de curat adevarate sunt cuvintele tale draga mea draga,draga >:D<

      Ștergere
  13. grea intrebare...
    au fost momente cand as fi vrut sa ramana dar au fost si momente cand mi-am dorit sa plece..
    tu intelegi ce spun!
    pop! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Multi nu stiu sa iubeasca, si mai ales sa il accepte pe celalalt asa cum e. O relatie e bazata pe compromisuri.

    RăspundețiȘtergere
  15. Azi dimineata ne puneam aceeasi intrebare cu colega mea.
    Cred ca in inima mereu e loc pentru mult,apoi si mai mult si tot asa,fara sa ai senzatia ca e inghesuiala.:)
    Numai sa vrei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. euu imi imaginez inima cu multe si incapatoare sertarase doar ca unele...se intepenesc :)

      Ștergere
  16. Nu cred ca e greu sa ramâi, într-un fel sau altul ramâi, ramâne ceva.

    RăspundețiȘtergere
  17. Cata vreme celalalt nu iubeste...orice efort e inutil...

    RăspundețiȘtergere
  18. Tema grea.... Ca asa suntem noi oamenii: cand apa, cand foc. Iar cu statornicia, iarasi nu ne prea descurcam. Ii admir pe cei care reusesc atat de frumos sa implineasca acest ideal al iubirii.

    O zi frumoasa, Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
  19. Yin si Yang perfecte!
    Pe acelasi principiu, cind cele doua forte generatoare de armonie a cuplului incearca sa se inghita una pe cealalta intervine distrugerea. Cred ca e nevoie de ceva mai mult decit de intelepciune. Dar, chiar nu stiu care anume e secretul. Sa fie 'egalitatea fortelor' care se completeaza reciproc?

    RăspundețiȘtergere