marți, 26 martie 2013

Scurta,foarte scurta pauza....


Vreau sa imi cer scuze pentru ca nu am raspuns punctual comentariilor voastre la postarile trecute...am o perioada extrem de aglomerata sub multe aspecte si prea putin timp pentru blog...
O zi sau doua o sa lipsesc de pe-aici dar voi trece pe la voi ca sa va citesc chiar daca nu voi comenta de fiecare data...
"Cutiuta" mea ramane oricum deschisa iar eu sunt prin preajma :)

24 de comentarii:

  1. te pup :-*
    Noapte buna, draga mea draga!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru vizite si comentarii. Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  3. Se måreste ziua si se micsoreazå timpul adecvat activitåtzilor pasnice precum blogåritul ;-)Te citim si asteptåm cu drag :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Fie ca grijile si problemele sa se risipeasca repede si tu sa te intorci vesela la noi!
    Te asteptam!
    O zi cat mai usoara!

    RăspundețiȘtergere
  5. Te îmbrățișez cu drag, să fii bine, sănătoasă și să ai spor în toate! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Asta inseamna ca poti fi gasita doar la telefon?:))
    Pop si sa -ti fie bine....

    RăspundețiȘtergere
  7. Sărut mâna, dragă Pandhora! Stai liniştită, nu eşti singura în criză de timp. De multe ori răspund la comentarii după mai multe zile, dar ce să-i facem când nu ne mai ajung 24 de ore/ zi?

    Să fim sănătoşi şi le facem pe toate pe rând, cum se poate.

    Îţi doresc o zi minunată şi....mult spor în toate!

    RăspundețiȘtergere
  8. Putere de munca si organizare pentru aranjarea tuturor celor de facut!
    Spor!

    RăspundețiȘtergere
  9. Orice ai face în pauză, să-ţi priască :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Sanatate si spor la treaba, Pandhora !
    Daca ai timp, treci pe la blogul Zinnaida, cine munceste mult trebuie sa se hraneasca bine ! ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. a. Foarte bine!PRIMESC!Dacă e pauză, accept, dar fără să se schimbe nimic, decât pe ici-pe colo, prin părţile esenţiale... :)))
    b. Sper că Pandhora e bine şi că ţine situaţia sub control căci, iată, prietenii noştri Mo şi F.O.C.A.încearcă din răsputeri să restabilească legătura cu autoarea, prin orice mijloace, chiar şi prin cele deja de...muzeu...

    RăspundețiȘtergere
  12. Inteleg asa de bine ce spui!
    Mult spor si te voi astepta cu drag sa revii! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  13. sa ai spor in ceea ce faci!
    Si eu sunt prin preajma...

    RăspundețiȘtergere
  14. Ai grijă să încarci telefonul şi laptopul!

    RăspundețiȘtergere
  15. Succes în ceea ce faci,spor la treabă și revino repede la lucrurile cu adevărat împortante în viață-Blogul :) !!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu ne-ai lasat numarul ;)
    Stai linistita, Pandhora! Fiecare avem probleme... Sunt si eu pe aici :)

    RăspundețiȘtergere
  17. ai grijă de tine şi ai un huguleţ de la mine. bine? :)

    RăspundețiȘtergere
  18. telefon de ala avea si bunica mea suprem

    RăspundețiȘtergere
  19. mai venim , mai plecam...nu ne suparam...am trecut de secolul vitezei , suntem in cel...habar n-am :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Am trecut pe aici cat sa te salut: Noapte buna!
    Dar apoi m-a apucat cheful de vorba. :)
    Ma gandesc ca trebuie sa iau si eu o pauza, pentru ca nu mai reusesc sa merg in vizite - din cauza ca se misca prea incet tehnica (mai ales pe blogspot). De postat pot posta (zilele trecute nu puteam posta poze, dar acum s-a rezolvat) insa imi ia foarte mult timp trecerea de la un blog la altul si scrierea comentariilor - se tot blocheaza in mijlocul frazei :( si devin din ce in ce mai nepoliticoasa pentru ca nu am timpul necesar sa am... rabdare! Rabdare am, dar timpu-i scurt. :)
    Eeeh! Acum, ca ti-am facut capul mare, ma duc la culcare! :)
    Spor la lucru!
    Zile fericite sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  21. Am trecut doar să mai las un gând bun! :)

    RăspundețiȘtergere
  22. multumesc tuturor pentru gandurile bune,pentru urari si pentru ca ati trecut pe aici chiar daca nimic nou nu era de gasit sub capacul "cutiutei" mele...
    ne revedem dupa miezul noptii la "reflexiile" lui Sorin :)
    va imbratisez >:D<

    RăspundețiȘtergere
  23. Sa treci cu bine peste perioada aglomerata :) Ganduri bune pentru tine !

    RăspundețiȘtergere
  24. Eu nu mai reusesc sa raspund comentariilor de pe blogul meu de foarte mult timp. Prefer ca timpul pe care il stau la calculator sa il petrec citind blogurile voastre si lasand comentarii.

    RăspundețiȘtergere