vineri, 30 noiembrie 2012

Leapsa de la Rudolph

Am primit de la Rudolph cateva lepse cu adevarat interesante...m-am oprit acum asupra uneia dintre ele pentru ca a necesitat mai putin timp "executarea" ei dar voi incerca sa fac fata si celorlalte cat mai curand posibil :)

Raspundeti la urmatoarele intrebari cu numele, preferabil si imaginea, unei picturi, colaj, desen, sculptura, basorelief, mozaic, obiect ceramic sau de sticlatapiserie, sau fotografie larg cunoscuta si expusa vreodata intr-o galerie artistica sau muzeu adevarat, alaturi de numele artistului care a creat acea opera de arta. E voie sa se includa si sculpturi de tip instalatie miscatoare, atat vreme cat sunt fixate de un stativ sau panou sau agatate de un tavan.

1. Cu cine/ce te poti compari pe tine insuti cate o data ?

Emile Vernon - A young lady with a mirror
2. Ce te pasioneaza in legatura cu viata ta de zi cu zi ?

Claude Monet - Tanara in gradina

 3. Cum arata sentimentul tau de bucurie sau fericire de azi sau din zilele acestei saptamani inca relativ recente ?
Din pacate nu am avut o saptamana prea vesela,am scris pe blog de ce,motiv pentru care am ales aceasta pictura...

Pierre-Auguste Renoir - Pe malul marii

4. Daca ai fi obligat sa devii profesor al unei materii oarecare/domeniu oarecare al cunoasterii umane, care ar fi acea materie/domeniu de cunoastere ?

Jan Vermeer van Delft - Astronomul

5. Cum ar putea arata o felicitare pt Anul Nou pt o persoana ff importanta pt tine ?

Jean-Honoré Fragonard -The Swing
6. Cum ar putea arata o felicitare pt Anul Nou pt intreaga ta familie ?

Claude Monet - Gradina de la Argenteuil

Daca va place,daca v-a trezit curiozitatea nu va ramane decat sa o luati si voi :)
 
 

22 de comentarii:

  1. Ce faina este pictura aceea Jean-Honoré Fragonard -The Swing ...o aveam intr-un calendar acum ceva vreme. Imi place tare mult! Frumoase toate imaginile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie imi place mult...e jucausa,tandra,culorile sunt calde si personajele sunt asa intr-o joaca plina de o cohetarie care acum ar parea categoric desueta :)

      daca iti place leapsa sper ca o vei prelua...eu nu fac nominalizari pentru ca stiu,e stresant pentru multi sa fie nominalizati asa ca la mine lepsele sunt la liber:)

      Ștergere
  2. Of, eu am rămas dator cu ultima leapşă, dar tot mă apuc de ea într-o zi, căci chiar îmi doresc să răspund.
    Frumoasă leapşa de azi şi maniera de a răspunde.
    Îţi doresc un weekend frumos, dragă Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu te stresa Alex...daca devin o obligatie lepsele nu mai au farmec asa ca fa-o doar daca vrei...
      un w-end placut iti doresc la randul meu draga Alex! :)

      Ștergere
  3. Cel mai mult mi-ar fi plăcut să împing sau să-i dau vânt la leagăn. Bîneînţeles, după ce m-aş fi asigurat că în leagăn eşti tu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi-as dori eu sa fiu atat de suava dar de dat in leagan inca imi mai place :))
      multumesc ifim...o sa tin minte :)

      Ștergere
  4. Eu cred că orice femeie este o pictură ce îşi retuşază liniile de fiecare dată când este îndrăgostită.

    RăspundețiȘtergere
  5. frumoas! imaginile alese sunt extraordinare....
    zi faina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase imagini ai ales sa pui in dreptul fiecarui raspuns.
    Un weekend placut sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Robert :)
      o zi frumoasa iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  7. Comparaţia e minunată!
    Nici un cuvânt nu te-ar putea prezenta mai bine!

    Foarte interesantă leapşă, e a doua care-mi place.
    Prima a fost cea de la Minnie, cu o singură întrebare.

    Te pup, să ai o zi minunată, mai ales că avem atâta soare...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daa iti place nu-ti ramane decat sa o faci,m-as bucura! :)
      o zi minunata sa avem draga anastasia! :)

      Ștergere
  8. Buna pandora!
    Mi-a placut articolul tau poatr voi prelua si eu aceasta leapsa!
    O zi insorita iti doresc!
    La Mulţi Ani Române , fii mândru de ţara ta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna dimineata Sorin!
      mi-ar face placere sa preiei leapsa :)

      la multi ani Romania!

      Ștergere
  9. Foarte frumoase lucrarile postate! Artistii alesi sunt de top.
    Am primit si eu leapsa asta. Am promis Vienelei c-o fac. Dar am spus si ca nu-i prea vad rostul ceea ce e cat se poate de real...si de inteles venind de la Rudolph :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pe mine Rudolph ma amuza si lepsele lui mi se par funny prin ineditul lor :)
      sunt sigura ca te vor amuza pana la urma :))

      Ștergere
  10. La Multi Ani de ziua noastra, draga Pandhora!
    Foarte interesanta leapsa! :)
    Cred ca o preiau si eu! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. m-as bucura sa o faci, mai ales tu care esti o iubitoare de pictura in special :)
      la multi ani de Ziua Noastra!

      Ștergere
  11. Ai facut niste alegeri tare reusite, care mie mi se pare ca ti se potrivesc de minune.
    Imi place mult Jean-Honoré Fragonard -The Swing.

    RăspundețiȘtergere