vineri, 21 septembrie 2012

RObotzi - Licurici


10 comentarii:

  1. :)) Niciodata n-am vazut desenele astea. Sunt amuzante.
    Happy Weekend, Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pe mine ma amuza de fiecare data ca si cum ar fi prima data :)

      Ștergere
  2. Mie nu imi plac prea tare desenele astea, desi am vazut ca au provocat o adevarata isterie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stiu...parerile sunt impartite...
      pe mine,dincolo de limbajul lor,ma distreaza situatiile in care sunt pusi si reactiilor :))

      Ștergere
  3. Chiar aveti aste pe tv? Brrrrrr! Urate sunt! Ma refer la desenul în sine! Limbajul e demential! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu...la TV nu :)
      ii gasesti pe youtube,pana acum au trei sezoane la activ...
      creatorii lor sunt doi baieti si o fata din Cluj foarte tineri (sub 25 de ani).
      MO si F.O.C.A au aparut pentru ca ei dorau sa ".... ofere lectii gratuite de folosire a programelor de design, graficã sau animatie, elemente grafice gratuite si noutãti din domeniul artei digitale in special..." asta o spun chiar ei...
      eu ii admir pentru cat de prolifici sunt dar mai ales pentru cat de haiosi sunt...
      daca vei cauta mai gasesti postate cateva episoade pe blogul meu :)

      Ștergere
  4. simpatici :)) parca mi-a chiar fost dor sa ii aud :)) multumesc Pandhora draga :)
    sa ai o sâmbata seara agreabila!
    PS: eu am reusit sa scriu povestea ;) si acum cobor la sauna. te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu drag Carmen :)
      o noapte frumoasa iti doresc la randul meu!

      abia astept sa o citesc maine :)

      Ștergere
  5. la tine ce mai revad robotzii astia, multumesc...chiar imi plac :))

    RăspundețiȘtergere