marți, 19 iunie 2012

Manantial - Tatanka

11 comentarii:

  1. Pe mine, acest cântec mă face să plâng.
    Nu'ş de ce, dar mi se face o milă şi mă loveşte o tristeţe de...
    Of, şi abia ce i-am promis "cuiva" că n-o să mai postez moace triste! Cică "n-ai voie!"
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stii si tu ca nu e bine sa facem promisiuni fara acoperire :)
      pe mine ma fascineaza muzica asta...e ca o vraja...
      e posibil sa simt asa pentru ca imi plac amerindienii...
      i-am vazut cand am fost in Canada...sigur,sunt departe de ceea ce erau o data dar sunt frumosi,au o piele fantastica si un par incredibil-atat barbatii cat si femeile dar eu,recunosc,am o slabiciune pentru barbatii cu parul lung si cand parul arata ca al lor...:)

      Ștergere
  2. Mi-au placut barbatii cu parul lung..:)
    Insa nu stiam ca tu ai o slabiciune pentru ei...numai lucruri interesante aflu astazi..:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ti-au placut la timpul trecut?
      mi-e greu sa cred ca nu iti mai plac :))
      eee...gemene,ce sa mai spun :))

      Ștergere
  3. haili-hailooooo! sunt acasaaaaaa :)
    pupici. Noapte buna, Pandhora draga :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca ati ajuns cu bine...pup si eu draga mea draga...
      ai ajuns la timp pentru "miercurea" ta :)
      te pupacesc :*

      Ștergere
  4. Ritmurile mele preferate....
    Multumiri! Si imbratisari! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Pe mine muzica asta ma linisteste, imi induce o stare de bine. Am o slabiciune pentru costumele astea si pentru tot ceea ce dezgroapa ele.

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoasa si linistitoare melodia!

    RăspundețiȘtergere