luni, 12 martie 2012

Pink Monday....Aerosmith - Pink

lunea este intotdeauna pink la karma police

28 de comentarii:

  1. Să fie din cauza tendinţei dumnevoastră spre roz?
    :))
    Are o vibraţie aparte vocea nebunului însă mie îmi place mai mult "Janie's Got A Gun".
    Are ceva mai rebel şi seducător în ea.
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. alegerea de azi este speciala pentru "tendinta" roz a zilei de luni :P

      Ștergere
    2. Luni??
      Sau o viaţă întreagă?
      :)))

      Ștergere
    3. mi-as dori o viata in nuante de roz...da :))
      darstii cum e cu dorintele si implinirea lor :D

      Ștergere
  2. f mishto si amuzanta piesa, imi place mult., multumiri de participare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. particip cu placere doar ca uneori timpul nu-mi permite...
      recunosc ca imi face placerea o zi de luni..pink :)

      Ștergere
  3. Cum de nu e niciun comentariu?
    "Gura-mare" (solistul!!!) e mut dimineata?

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt sigura ca nu e mut :))
    comentariile apar cand le public eu :P

    RăspundețiȘtergere
  5. La mine lunea are o tendinta spre albastru-vânat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si la mine...de aceea incerc sa o fac pe cat psibil...pink...

      Ștergere
  6. astăzi era să îi plantez şi eu în topul cu care voi veni ceva mai încolo, dar până la urmă am optat pentru alţii. oricum, la mine ar fi fost cu altceva, nici nu ştiu exact cu ce, poate cu "Crazy"...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am ales Pink in primul si in primul rand din cauza zilei de luni :)
      sunt tonici,nu e asa? :)

      Ștergere
  7. frumoasa melodie la muzicuta :)
    cantam si eu la muzicuta cand eram mica ;)) mai mult ma prosteam:D

    RăspundețiȘtergere
  8. De cand n-am mai ascultat melodia asta! Mercic! :)
    Sa ai o saptamana pink!

    RăspundețiȘtergere
  9. mi-a placut Pink...doar ca la mine nu e foarte pink, insa ma bucur pentru tine :))). seara faina...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te asigur ca nici a mea nu a fost...dar m-am straduit:)
      daca ziua nu ti-a fost pink macar seara sa iti fie :)

      Ștergere
  10. Mi-a placut alegerea ta !O seara cât mai placuta îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Iulisa...o seara perfecta iti doresc la randul meu :)

      Ștergere
  11. Ei , iată că lunea poate fi şi roz !!

    Frumos !

    RăspundețiȘtergere
  12. urâti rau, dar au voci grozave! :)
    Sa ai o saptamâna roz!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o da...urati urati dar stiu sa (in)cante :)
      roz sa-ti fie saptamana iti doresc la randul meu si linistita seara!

      Ștergere
  13. O daaa!Muzica tarebuna au acesti baieti!:)

    RăspundețiȘtergere