marți, 20 martie 2012

Despre carti...


Zilele trecute am primit o leapsa de la 1.Ce carti ai citit anul trecut?
Am citit "Nepovestitele trairi ale templierilor romani" de Adrian Voica,o carte tare,tare haioasa,am recitit cu intermitenta "Dragostea in vremea holerei" a lui G.G Marquez si am inceput fara sa o mai termin "M-am hotarat sa devin prost" de Martin Page si tot fara sa o mai termin "Omul care aduce pipi" de Toma Roman Jr.
Tot anul trecut,ca si in ceilalti ani am recitit din cartile Rodicai Ojog-Brasoveanu...pe ea o iubesc iar cartile ei reusesc mereu sa ma deconecteze.
3. Ce carti vei citi in acest an?
Nu mi-am propus ceva anume...o sa vad in functie de timp si mai ales o sa vad cat de relaxata o sa pot fi ca sa ma bucur de citirea unei carti.
4. Care este cartea ta preferata?
O singura carte mi-ar fi greu sa aleg...de fapt mi-ar fi imposibil sa aleg...
Iubesc "Nunta in cer" a lui Eliade,"Punct contrapunct" a lui A.Huxley,"Discipolul" lui Iris Murdoch,"Luni de fiere" de P.Bruckner dar nu pot renunta la "Scrinul negru" care ii apartine doar lui Calinescu sau la "Dona Alba" de Gib Mihaiescu...si ar mai fi multe si foarte dragi carti citite si rascitite...si cum as putea sa nu amintesc de cartea lui Vintila Corbul "Caderea Constantinopolului"...
5. Care este cartea care ti s-a parut cel mai putin interesanta?
Nu este vorba de o carte este vorba de un autor pe care am incercat sa-l citesc dupa 1989...noroc ca mi-am dat seama ca toate cartile acelui autor sunt aproape identice :))
Ma refer la Sandra Brown...cineva imi spunea ca ar fi barbat :))
6. Care este melodia care iti creeaza o atmosfera relaxanta atunci cand citesti?
Linistea e cea mai placuta "melodie" sau muzica de relaxare.
7. Esti pasionata de jocurile pe calculator? Daca da, care este jocul tau preferat?
Nu,chiar nu.
8. Care este filmul tau preferat?
Ufff...iar trebuie sa aleg si nu pot...asa ca voi aminti "Podurile din Madison County","Gara pentru doi","Glissando","Pacientul englez" si "Marsul pinguinilor"...
9. Ai da bani pe o carte interesanta sau pe o trusa de farduri?
Nu vad de ce ar trebui sa aleg...
Cartile si fardurile isi au locul lor in viata mea dar fiind din categorii diferite nu se exclud unele pe altele...

Totusi,acum niste ani am dat ultimii mei bani ca sa cumpar de la un anticariat "Punct contrapunct" a lui Huxley :)

Dau leapsa mai departe celor care trecand pe aici vor sa ne povesteasca despre cartile dragi lor :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu