joi, 8 iulie 2010

Haiku...



...poezie traditionala japoneza....
Ar fi absurd.....daca nu chiar deplasat sa incerc sa explic si sa vorbesc despre haiku...
O sa spun doar ca pentru mine e ca o ceremonie a ceaiului....nu am trait-o,nu am experimentat-o dar mi-o imaginez pana la cele mai mici amnunte....
La fel ca si ceaiul turnat cu arta si infinita rabdare in cescute translucide....pentru ca sunetul,parfumul... culoarea lui delicata sa bucure simturile....asa si haiku....sususra parfumat...
sa-l gustam....sa-l ascultam....

Arhaică – păpădia
Şi copilăria noastră
Când goi şi sfioşi
Ne căutam .

foto: saguari


Asculta mai multe audio Muzica


11 comentarii:

  1. Frumos.
    Florin Vasiliu avea o carte închinată poemului haiku în România...

    RăspundețiȘtergere
  2. stiu...si niste premii-categoric meritate- pentru aceasta carte...
    imi face placere sa stiu ca i-ai simtit frumusetea...

    RăspundețiȘtergere
  3. Da,am o vaga cunoastere a fenomenului ca si vechime,intindere in Japonia dar si in lume.Eleganta mi s-a parut muzica.Cu bine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Totul e sa ne oferim timp pentru a observa detaliile. Faptul ca azi ne miscam mai repede face ca multe detalii sa treaca pe langa noi la fel de repede fara sa le observam.

    RăspundețiȘtergere
  5. @dmd : ma bucur ca ai apreciat muzica :)
    @Ghiocelul...:bine ai revenit...:)
    si da...trebuie sa reinvatam sa ne oferim timp...timp pentru orice :)

    RăspundețiȘtergere
  6. thank you for my picture to beautiful words ... :-)
    saguari

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Welcome Saguari :)

      Your photo is beautiful ... very gentle ... congratulations! :)

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. platform where registered blogger deleted my blog most of the photos posted by me because they are larger and occupy more space ... I am very sad that we lost: ((

      Ștergere
  8. Hi pandhora
    I have a new photo for you, write me :-)
    (saguari(a)gmail.com)

    RăspundețiȘtergere