luni, 12 aprilie 2010

E doar....

...o poezie .....

In ultimul timp o citesc mai des....si asta pentru ca,din cauza ei am reusit-fara sa ma fi straduit- sa indepartez o persoana care ma interesa foarte mult si pe care o admiram foarte tare....
Si toate astea din cauza credintei.....Fiecare dintre noi percepe credinta diferit....e imposibila uniformizarea....si asta e valabil nu doar cand e vorba de credinta.....

Eu.....CRED....ca.....lucrurile sunt foarte simple.....credinta este intre noi si Dumnezeu....atat.

Cum spuneam...aceasta este doar o poezie.....''Pastreaza Restul''.....

2 comentarii:

  1. ...o poezie cu coloană sonoră şi o privire nedumerită la final...

    RăspundețiȘtergere
  2. daca ne-am dumiri...daca am intelege totul,nu am fi oameni....am fi zei....eu imi doresc sa raman om...sa simt...

    RăspundețiȘtergere